Autotronik - denní nástavba (druhá verze)
Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Učební osnovy
2. ročník
Elektronika
0+1 týdně, P
Impulsové, logické, číslicové obvodyDotace učebního bloku:
12
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- impulsové signály a obvody |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ČDS - získává data, informace a obsah z různých zdrojů v digitálním prostředí; při vyhledávání používá různé strategie; získaná data a informace kriticky hodnotí, posuzuje jejich spolehlivost a úplnost |
Integrované obvodyDotace učebního bloku:
20
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- stabilizátory |
Klíčové kompetence
Kompetence k celoživotnímu učení
- ovládat různé metody učení a užívat osobní strategie učení, umět si vytvořit vhodný studijní režim a podmínky
Digitální kompetence
- získává, posuzuje, spravuje, sdílí a sděluje data, informace a digitální obsah v různých formátech v osobní či profesní komunitě; k tomu volí efektivní postupy, strategie a způsoby, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
Kompetence k řešení problémů
- zvolit optimální potup řešení, zdůvodnit jej a vysvětlit postup řešení jiným lidem, vyhodnotit výsledek
- uplatňovat při řešení problémů různé metody myšlení, volit prostředky vhodné pro splnění jednotlivých aktivit, využívat zkušeností a vědomostí nabytých dříve
Komunikativní kompetence
- vyjadřovat se přiměřeně účelu jednání a komunikační situaci v projevech mluvených i psaných, vhodně se prezentovat, zpracovávat souvislé, obsahově i stylisticky náročnější texty
Odborné kompetence
Měřit a diagnostikovat technický stav silničních vozidel, tzn. aby absolventi:
- aplikovali poznatky elektrotechniky a elektroniky při diagnostikování motorových vozidel a používání diagnostických přístrojů
- vyhledávali relevantní údaje a parametry v manuálech, dílenských příručkách, katalozích ap.
Organizačně zajišťovat opravárenské a servisní činnosti silničních vozidel, tzn. aby absolventi:
- pracovali s normami a odbornou literaturou