Autotronik - denní nástavba (druhá verze)
Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Učební osnovy
1. ročník
Elektrické příslušenství
1 týdně, P
Speciální elektrická a elektronická zařízení motorových vozidelDotace učebního bloku:
10
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- v nosných částech |
Palubní síťDotace učebního bloku:
12
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- palubní síť |
Osvětlovací, signalizační a stírací soustavaDotace učebního bloku:
10
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- osvětlovací soustava |
Klíčové kompetence
Kompetence k celoživotnímu učení
- být motivováni k celoživotnímu učení, překonávat překážky a být vytrvalí v zájmu úspěšnosti učení
Kompetence k pracovnímu uplatnění a podnikání
- mít odpovědný postoj k vlastní profesní kariéře, být připraveni přizpůsobovat se měnícím pracovním podmínkám a celoživotně se vzdělávat
Personální a sociální kompetence
- spolupracovat s ostatními lidmi, odpovědně se podílet na realizaci společných pracovních i jiných činností, usilovat o integritu a prosperitu pracovního týmu
Digitální kompetence
- získává, posuzuje, spravuje, sdílí a sděluje data, informace a digitální obsah v různých formátech v osobní či profesní komunitě; k tomu volí efektivní postupy, strategie a způsoby, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
Kompetence k řešení problémů
- uplatňovat při řešení problémů různé metody myšlení, volit prostředky vhodné pro splnění jednotlivých aktivit, využívat zkušeností a vědomostí nabytých dříve
Odborné kompetence
Usilovat o nejvyšší kvalitu své práce, výrobků nebo služeb, tzn. aby absolventi:
- chápali kvalitu jako významný nástroj konkurenceschopnosti a dobrého jména podniku
Měřit a diagnostikovat technický stav silničních vozidel, tzn. aby absolventi:
- rozlišovali základní automatizační obvody, bloky, přístroje a součástky, jejich vlastnosti a použití v motorových vozidlech a v autoopravárenství
Organizačně zajišťovat opravárenské a servisní činnosti silničních vozidel, tzn. aby absolventi:
- pracovali s normami a odbornou literaturou