Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace
Učební osnovy
3. ročník
Český jazyk a literatura
Literární žánryDotace učebního bloku:
2
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- epika, lyrika, drama |
2. světová válka v literatuřeDotace učebního bloku:
5
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- literatura světová - východní, západní styl
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Občan v demokratické společnosti - poznává hodnoty jiných zemí a jejich srovnávání s vlastním státem zvyšuje i kompetence občanské, vede k vlastenectví a evropské integritě |
Lidské vztahy v literatuřeDotace učebního bloku:
3
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- neorealismus
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Občan v demokratické společnosti - poznává hodnoty jiných zemí a jejich srovnávání s vlastním státem zvyšuje i kompetence občanské, vede k vlastenectví a evropské integritě |
Napětí v literatuře a filmuDotace učebního bloku:
5
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- horror, detektivní příběhy, thriller
|
Dobrodružná literaturaDotace učebního bloku:
4
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- literatura o přírodě |
Dramatická tvorbaDotace učebního bloku:
3
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- vývoj českého a světového divadla |
Umělecké směry 20. stoletíDotace učebního bloku:
3
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- expresionismus, impresionismus, poetismus, surrealismus, proletářská literatura... |
Literatura 2. poloviny 20. stoletíDotace učebního bloku:
4
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- literatura po 2. světové válce |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Občan v demokratické společnosti - poznává hodnoty jiných zemí a jejich srovnáváním s vlastním státem zvyšuje i kompetence občanské, vede k vlastenectví a evropské integritě |
FilmDotace učebního bloku:
2
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- vývoj českého a světového filmu |
Lidová tvorbaDotace učebního bloku:
1
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- znaky, regiony, nářečí, kroje |
Světové kulturní památkyDotace učebního bloku:
1
Výsledky vzdělávání | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Žák:
|
- klasifikace kulturních památek |